הסרטים שיהפכו לכם את כיפור לפחות משעמם


אחריי חודש שאני סובלת מחיידק בקיבה,
ירידה של 3 קילו וחוסר אמון מוחלט בכל גורמי הבריאות בארץ
אפשר להגיד שאני לא מאחלת לאף אדם בעולם 
לעבור את מה שאני עברתי בחודש האחרון.
טוב יכול להיות שאני מגזימה כמו תמיד אבל תחשבו על זה: חודש בלי יכולת
לעבוד, בתי חולים ורופאים ששולחים אותי כל הזמן הביתה בלי שום תרופות
כי הם חושבים שזה בסך הכל סטרס וגם התעלפות והתקף חרדה שקרו על הדרך.
ולכל מי ששואל למה אני כל הזמן חולה לעזאזל? אולי זה בגלל שאני אשכנזייה ונצר
למשפחה שאת רובה הרגו בשואה ואנחנו פולנים וכולנו כל הזמן עם חלושס בכל מקום.
וגם נולדתי פגה. יכול להיות שזה גם קשור לכל עניין המערכת החיסונית הלא מתפקדת שלי.
GO FIGURE

בכל מקרה אני שוב על אנטיביוטיקה, הפעם משהו חזק כזה לשבוע
ופשוט מקווה לשים את כל התקופה השחורה והנוראית הזאת בתוך קופסה קטנה
ולמחוק אותה מכל התאים במוח. 

אז לעניינינו, יום כיפור כבר אוטוטו כאן ובמקום לבקש
סליחות שזה הדבר הנכון לעשות אני יושבת ומורידה סרטים
כפי שהאופנוען שלי ציווה עליי היום בבוקר לפני שיצא לרכיבה.
אז בגלל שאנחנו בטטות מיטה ורואים הרבה סרטים וסדרות החלטתי
שוב לשתף אתכם ברשימת סרטים שראינו לאחרונה ואהבנו
כדי שגם לכם, יהיה כיפור פחות משעמם, מתחילים:

הסרטים שיהפכו לכם את כיפור לפחות משעמם


1. central intelligence

קומדיית פעולה קורעת מצחוק עם דווין ג'ונסון (דה רוק) וקווין הארט. 
בתור מעריצים מושבעים של קווין חיכינו לסרט הזה בכיליון עיניים
עוד מהרגע שראינו את הטריילר השובר שלו ואכן ברגע האמת, הסרט לא איכזב.
הסרט מספק סיפור משעשע של ילד שהיה שמן ודחוי והפך לסוכן מסוקס ואהוב
וכמובן מוסר ההשכל הידוע שכל ברווזון מכוער יכול להפוך לברבור מפואר. 


2. Money Monster

דרמת פשע מותחת בכיכובם של ג'ורג' קלוני וג'וליה רוברטס. 
השילוב בין השניים גרם לי לא לחשוב פעמיים ולהעביר לאמא ואבא את הסרט
על הדיסק-און-קי ;). הסרט מתרכז במנחה טלוויזיה המגיש תכנית כלכלית
שהטעה מדינה שלמה בתחזית השקעה שגויה ובבחור צעיר שמצליח להתגנב לסט
הצילומים ולוקח אותו כבן ערובה ומנסה להתנקש בחייו. בין השניים נרקמת כימיה
ולבסוף הם מצליחים לגשר על הפערים ולעבוד אחד עם השני.

3. Bastille Day

הג'וב הצרפתי הוא סרט פעולה העוקב אחר השחקן ריצ'רד מאדן, הלא הוא
רוב סטארק, קינג אוף דה נורת'. הסרט עוסק בחקירת פיגוע ממוקד שנעשה בצרפת
ובמרכז-הפצצה שהתגלגלה לידיו של ריצ'רד שלא במכוון ועל רדיפתו על ידי המשטרה
המקומית שבסופו של דבר מתגלה כמושחתת. אקשן משובח לטעמי.


4. The Nice Guys

יכול להיות שכבר הזכרתי באחד הפוסטים את הסרט הזה כשלמעשה
ראינו אותו בקולנוע ועפנו עליו עוד מאז. ועכשיו כשהוא זמין להורדה
אני ממליצה מכל הלב-רוצו לראות. קומדיית פשע מעולה בכיכובם של ראיין גוסלינג
וראסל קרואו שמתחברים בעל כורכם ועוקבים אחר שחקנית פורנו מסתורית שנרצחה
 ונצפתה בחלון סבתה לאחר הרצח. מהסרטים הללו שאין לך ציפיות 
ואז פשוט מהממים אותך בכמה שהיו טובים.

5. x-men apocalypse

עוד סרט אקס מן חביב מבית מארוול. והפעם חוזרים אחורה
בזמן וחושפים את האקס מן הראשון בעולם ואיך האקס-מנים המתחילים-מיסטיק, מגנטו,
אקסבייר, ג'יין ואפילו וולברין בהופעת אורח חוברים יחדיו 
על מנת להשמיד את אותו אקס מן פרעוני ואבדני. בסך הכל אותי הסרט סחף ועניין
אלכס שנורא ביקורתי כלפי סרטי מארוול טוען שהיה בסדר. תשפטו בעצמכם :)

6. neighbors 2

אחריי ששכנים הראשון העיף לנו את הסכך ושכנים 2 זכה לביקורות פושרות,
אני כאן כדי להגיד-שווה צפייה. ויותר מזה-שכנים 2 לדעתי מייצג את
האחווה הנשית ולדעתי משעשע לא פחות מהראשון. כמובן שהשילוב של זאק
אפרון וסת' רוגן אף פעם לא מאכזב. ואני גרופית לא קטנה של שניהם כך 
שלא היה לי מנוס מלאהוב את הסרט הזה.

7. Hotel Transylvania 1+2

לא יודעת איך אבל הצלחתי להושיב את בוגי שמאוד לא מחבב 
את אדם סנדלר ולראות את הסרט הזה. סוף סוף סרט אנימציה
ספוקי שמציג לנו את היופי והעוצמה של מפלצות ערפדים ושלל
היצורים המיתולוגיים האחרים. וכן יש כאן הרבה דמויות גותיות וזה נחמד
לראות את זה על המסך ולהנחיל לילדי העולם את תרבות האימו. הידד

8. טרילוגיית jason bourne 

בשנה האחרונה נחשפתי לכל הטרילוגיות שהייתי אמורה לראות
אבל בפועל אף פעם לא יצא ביניהן מלחמת הכוכבים או ג'יימס בונד
והנה גם בזה בוגי הצליח והתאהבתי בסדרת זהות אבודה עם מאט דיימון
מהרגע הראשון שהתעורר על סיפון אונייה ללא זיכרון אי שם. 
הסרטים שהחלו לפניי עשור לככב בבתי הקולנוע לא איכזבו ואני מחכה
כבר לבואו של הסרט השישי בסדרה שאמור לצאת בשבועות הקרובים להורדה.

וזהו חבריי, אלו הסרטים שראינו ואהבנו בזמן האחרון שאני יכולה לחשוב
עליהם כעת. ואם נפשכם חשקה בסדרה איכותית אז אמליץ לכם בלב שלם
על לוק קייג' (מסדרת מארוול של נטפליקס) שפשוט סיימנו לראות תוך פחות משבוע
מרוב שהסדרה הייתה מעניינת ואיכותית. 

וכי מלא מלא זמן לא עידכנתי-יש גם תמונות
צלמת: קטרין קנטור אהובתי וגיסתי לעתיד ^^"
 
 
 
 
 
   

מאחלת לכולם גמר חתימה טובה
וכמובן בריאות טובה 3>

תגובות

2 comments

  1. וואו זה לא אמיתי!! את יותר מדי חולה, ואנחנו בכלל לא בחורף O:
    תהיי בריאה:)

    השבמחק
  2. מה הקשר לעזזאל בין זה שאת חולה לבין השואה?

    השבמחק