עבודה חדשה, זוגיות עתיקה ולקוחות מהגיהנום

היי, אז מזמן לא עדכנתי ולא חסרות חדשות בחיי.
באופן קוסמי שכזה התקבלתי לעבוד כצלמת באתר אופנה אונליין
ואני עושה את זה כרגע במשרה חלקית במקביל לעסק,
זו אבן דרך מאוד משמעותית בקריירה שלי ואני מאוד גאה בעצמי שבלי שום
ניסיון בצילום סטודיו התקבלתי לשם רק על פי תיק העבודות שלי
זה אומר שיש בי משהו מעבר, וזה מאוד לא מובן מאליו בעיני.
אם נסתכל כמה שנים אחורה אנשים ירדו עליי בלי סוף שאני לא יודעת לצלם
והנה אני מוכיחה לכולם פעם אחר פעם שכן יש לי את זה ושאני מסוגלת להגיע רחוק בתחום,
וכמו שאומרים השמיים הם הגבול :)
עם העסק שלי חוויתי נפילה בשבועות האחרונים
וכשאני אומרת נפילה אני לא מתכוונת לנפילה במכירות אלא
נפילה בזה שלקוחות מסוימים פשוט הוציאו ממני את כל האוויר.
אני נותנת את הנשמה שלי בצילומים, באמת ראיתי הרבה צלמים עובדים בחיי
ואני יכולה להתחייב בפה מלא שאין הרבה צלמים שמשקיעים כמוני מבחינת היחס
האישי והעבודה הקשה שאני משקיעה בצילומים עצמם וגם לאחר מכן בעריכה.
ובכל זאת לקוחות מרשים לעצמם לזלזל בי לצערי. זה כאילו לא משנה כמה
תיתן מעצמך אנשים פשוט ידרכו עליך וירקו לך בפרצוף.

ולמרות זאת, 98% מהלקוחות שלי הם אנשים מקסימים שמספיקה
חצי שעה ואני כבר מתחברת אליהם. כאילו תחשבו איזו מתנה זו
להשאיר לאנשים מזכרת לכל החיים מתקופה משמחת וחשובה להם.
הרבה אנשים מזלזלים בכוחן של תמונות אבל כפי שהפתגם הידוע אומר:
"תמונה אחת שווה אלף מילים" וזו לא קלישאה ^^
אני ובוגי שלי חוגגים עוד פחות מחודשיים 3 שנים של זוגיות משמינה
איך שהזמן עובר מהר.

וזהו רק מקווה שיהיו בשורות טובות, תהיה פרנסה טובה ושנהיה בריאים זה הכי חשוב.

קצת תמונות מיום האהבה למרות שהיה מזמן:
מה אני לובשת?
-שמלת במבי: Sputznyik חנות יד שנייה בבודפשט
נעליים: Scoop

3>

תגובות

2 comments

  1. את מעוררת השראה :)
    כל הכבוד לך והמון בהצלחה!
    מכאן יש לך רק לאן לצמוח ולהתפתח!
    ו''שונאים'' תמיד יהיו, ככה זה :(

    השבמחק
  2. איזה כיף לשמוע שאת ממשיכה להתקדם עם הצילום, כל כך מגיע לך!
    ואין ככה זה.. לא משנה כמה תתני ותשקיעי מעצמך-זה אף פעם לא יהיה מספיק לאנשים מסוימים.
    חוץ מזה.. שיהיה המון מזל טוב לך ולבוגי, לא יאומן שאתם כבר אוטוטו 3 שנים ביחד O:

    השבמחק