זואי

ילדונת אמיצה שלי, אתמול הלכת לעולמך אחרי 21 שנה בעולם הזה
אחרי מאבק ממושך בו ניצחת את המחלה הארורה פעמיים, אך כפי שאמרת
פעם שלישית-גלידה, והפעם השלישית הכניעה אותך יפתי...
העולם הספיק ללגום לגימה קטנה מהכישרון והקסם המתוק שלך
ולמעשה למעלה המלאכים זכו במלאכית נוספת לאוסף.
הכרנו לפני 3 שנים לפני הנסיעה המשותפת לאמסטרדם כדי לראות
את אחת הלהקות האהובות עלינו בעולם וממש לא במקרה היה בינינו קליק
וכשאני אומרת לא במקרה זה כי היית בערך הבחורה הכי מגניבה בעולם
אין מצב שהיית מדברת עם מישהו והוא לא היה מתאהב בך תוך 2 שניות בדיוק.
מרגע שהכרנו נתת לי פתח לחייך ושיתפת אותי בהכל, אפילו בדרכך
הכל כך מיוחדת הגשמת לי משאלה והזמנת אותי ללוות אותך
לאחר ניצחון על הסרטן בהגשמת חלומך האישי ולתעד אותך
ותאמיני לי זויה שזו הייתה זכות אדירה שעד היום אני מוקירה לה תודה.
זכיתי לבלות איתך ארבעה ימים של כיף צרוף, הרבה צחוקים ובעיקר חיוכים
והכל הכל הכל בזכותך. היית אדירה ותמיד תהיי אדירה בליבי
אני כואבת את העובדה שהבטחתי לך שאבוא לצפון ולא הסתדר אבל אבוא לבקר
אותך אני בן אדם שעומד בהבטחותיו ומבטיחה לך שאנחנו נזכור אותך כאן
באמת מגיע לך ואת תהיי חסרה לכל כך הרבה אנשים.
אני רוצה להבטיח לך שאני אעשה ככל שביכולתי להגשים את ההבטחה של סיניסטר
ולהביא אותם לארץ לזכרך, המוזיקה נגעה בך כמו שהיא נגעה בי, נדירים
הם האנשים שמתמכרים לכל תו וכל צליל,
וכשמוזיקה מחברת בין שני אנשים ברמה כל כך עמוקה זה יישאר שם לתמיד.
בא לי שכולם יזכרו כמה כיפית ומגניבה ומצחיקה היית אז מצרפת כאן תמונות שלנו מהטיול
הלוואי שאפשהו למעלה את יושבת עם ג'ימי וצופה בהן

והסרטון שלנו מאמסטרדם שכולל הרבה אותך

אוהבת אותך אוהבת אותך אוהבת אותך
חבל לי שלא הספקנו להיפגש עם הבנים אף פעם
אבל יודעת שאת גאה בי על כל הדרך שעשיתי וכמה שהתפתחי בשנים האחרונות
הרבה בזכותך. תנוחי שם למעלה

תגובות

2 comments

  1. מצטערת לשמוע על האובדן שלך, שולחת לך חיבוק גדול:(
    אני זוכרת את התמונות שהעלת אז לבלוג שלך מאותה טיסה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ליז אני מעריכה את זה מאוד 3>

      מחק