Mac it Happen-מוצרי מאק האהובים והמומלצים!

בוקר טוב לקוראיי,
היום אשתף אתכם במוצרי מאק האהובים עליי בחצי השנה האחרונה
אני מודעת לכך שיש עוד הרבה מוצרים מעולים של החברה הזאת,
אך בשל מחסור בממון אני לא מרבה לקנות שם הרבה
ובדרך כלל קונה מרשתות שגם עושות מבצעים או משלוחים מחו"ל.

שנתחיל?

1. mac plushglass בגוון Pretty plush
ליפ גלוס מעולה בצבע ורדרד, מעניק נפח לשפתיים ומעקצץ טיפה (בקטע טוב)
יש לו ריח וטעם נעימים ולא מגעילים ביחס לליפ גלוסים אחרים והכי חשוב-הוא לא מייבש
את השפתיים למוות בזכות הויטמין E שמצוי בו
מומלץ בחום. את שלי קניתי מאלקליל ברמת החייל.

2. mac lip conditioner hydratant
כמרבית הנשים בארצינו הקטנטונת-גם אני סובלת מאוד משפתיים סדוקות.
ניסיתי הכל-פילינגים לשפתיים, משחות מרופא, שמן זית, כל שפתון שנקרה בדרכי בבית מרקחת
יכולה להעיד שאין הרבה מוצרים שצלחו את השפתיים שלי אך אני משתמשת במוצר הזה
כבר מספר ימים ורואה שיפור משמעותי, השפתיים לא סדוקות ונראות נהדר.
הבאלם הזה לשפתיים מעניק לחות מטורפת ומכיל חמאת שיאה שהופכת אותו גם לנעים מאוד לשימוש.
אם אתן סובלות משפתיים יבשות המוצר הזה יציל אתכן. ממליצה מכל הלב

3. sweet&sour mac mineralize eye shadow
נעזוב לשניונת את גזרת השפתיים ונתמקד בגזרה אחרת בפנים שיפה ומושכת
לא פחות-העיניים. 
אני מאוד מאוד אוהבת צלליות ובמיוחד כאלה שלא זזות, נמרחות או דהויות.
הצלליות של מאק הן בין הצלליות היחידות שאני מרשה לעצמי לקנות כצללית
ולא כפלטה וזה כי אף צללית לא אכזבה אותי מעולם. אני מאוד אוהבת דווקא
את הצללית הזאת בגלל שאפשר לשחק עם הצבעים-להשתמש בגווני הכחול-ירוק-זהב
וליצור מראה טיפה מעושן או לשחק רק עם זהב-ירוק או אפילו רק זהב. 
נוכחתי לדעת עם השנים שצלליות בצבע זהב מאוד מחמיאות לי לעין ובכללי
לנשים בעלות עור בהיר במיוחד ולכן יש לי אוסף לא קטן של צלליות בצבע זהב.

4. Mac platinum love 
צללית מטאלית בגוון כסף, מאוד שימושית לאיפור ערב,
אישית בגלל שאני לבנה מאוד קשה לראות עליי צלליות בצבעים בהירים
והצללית הזאת פשוט מעולה, טיפה קטנה ממנה ותקבלו צבע כסוף ועשיר
כמו כל הצלליות של מאק-גם היא לא זזה ומאוד עמידה במהלך היום.

5. mac edge to edge lip pencil
ונחזור לשפתיים-והפעם תוחם השפתיים האגדי של מאק.
קניתי תוחם כזה שישתלב עם הליפסטיק שמיד תראו,
מה שטוב בתוחמים הללו שהם באמת עושים את העבודה ונראה כי הם 
לעולם לא נגמרים! בכל מקרה זה מוצר מותרות לגמריי כי אפשר לקנות
תוחמים גם בעשרים שקלים והם יהיו גם טובים, אבל איך אומרים-על איכות לא מתפשרים.

6. Mac snob lipstick 
ואחרון חביב שקפץ הישר למגירת הליפסטיקים שלי בשבוע האחרון-סנוב.
מדובר בליפסטיק בתוספת לחות בצבע ורדרד טבעי, ממלא את השפתיים בצורה
יפה ואחידה, קל מאוד לשימוש והכי חשוב לא מייבש את השפתיים שלי ב-כ-ל-ל
בכללי האודמים של מאק מעולים ומומלצים מאוד.

חוץ מהמוצרים של מאק אפשר לזקוף לחברה הזאת זכות גדולה בנושא
הקיימות. החברה לא עורכת ניסויים על בעלי חיים, מרבה להשתמש במוצרים
ידידותיים לסביבה ומפעילה מנגנון מחזור מתוחכם בו אתם מחזירים מכלים ריקים
של מוצרים ומקבלים זיכוי עליהם. בנוסף החברה תורמת חלק מהכנסותיה לקרן
למען חולי איידס שהקימה. 

*יש לציין שלא קיבלתי כסף\מוצרים כדי לכתוב את הפוסט הזה. לגמריי מהלב.

מכירות מוצרים שלא הוזכרו כאן? מוזמנות לשתף אותי

תמונות מהשבוע האחרון כנהוג:

אאוטפיט:
שמלה: עדיקה
גרביונים: H&M
נעליים:  Hush puppies גלי

מאחלת לנו סופשבוע מקסים ונעים 3>

תגובות

4 תגובות

  1. סוגשל נמנעתי ממאק בגלל היוקר של הדברים שלהם (בכללי, אני מושבעת של גאיה ומוצריה המינרליים....) אבל קיבלתי בתור מתנת שחרור גיפטקארדים והחלטתי לנסות ולראות.
    קניתי שם שלושה סמקים בגוונים וורודים (ואחד חום לגיוון), אבל המוצר שיא היה האיילנר.
    איילנר טוש בגוון חום, שאחרי הייבוש הופך למוזהב!!! פשוט מושלם! *_*

    השבמחק
    תשובות
    1. יואו עשית לי חשק לאיילנר הזה! בטוח הולך להיכנס לכניסה הבאה שלי, גם אני קיבלתי גיפט קארד ליומולדת ^^ בדרך כלל לא קונה שם אבל מאוד אוהבת את המוצרים הם באמת איכותיים ^^

      מחק