בעיות של בנות חיוורות Pale girls problems

אז החורף רשמית כאן
וזו בדיוק העונה בשנה בה אני-אקסטרה חולה מהרגיל
כן רק בשבועות האחרונים הספקתי לחטוף-דלקת גרון, דלקת עיניים
כאבים בשיניים והרבה נזלת ואפצ'ים למיניהם. יאיי
ולא מספיק זה, בחורף אני זונחת את המייקאפים עם הגוון המעט יותר כהה
ממני ועוברת למייקאפים הלבנים מספר 0 (חושבת שרק פולניות כבדות ידעו
על מה מדובר) וזו רק בעיה אחת מתוך רשימה ארוכה של בהירות עור כמוני.
החלטתי לשתף אתכם בכמה מהבעיות שבנות חיוורות
צריכות להתמודד איתן:
HAPPEN EVERY SINGLE TIME
שונאתשונאתשונאת, כשאני לא שמה איפור אני נראית כמו זומבי
עולה במדרגות לעבודה ונהיית עגבניה :(

למזלי הקיץ עבר והקרם הגנה כבר לא בתיק P:
וזה שיעשע אותי במיוחד XD

אז חוצמזה אצלי בחיים הכל מעולה
ישלי גבר כזה מקסים והוא הפתיע אותי עם פרחים השבוע
חגגנו את השנתיים גם במסעדה וסרט
ואוטוטו אנחנו יוצאים למבצע Cold Front וטסים לפראג
כן, המצאנו שם לטיול. כן אנחנו נורא מטופשים ביחד
ולא אכפת לנו מזה.
הוא פשוט הגבר הכי מדהים בעולם וכל יום איתו הוא מתנה *_*
בעבודה יש בעיקר עומס מטורף, כל יום מחדש
לא מספיקה את כל המטלות שיש לי וזה משוגע כמה תחומי אחריות
יש לי במשרה אחת. נדבר על זה כבר בפוסט אחר

ולעת סיום אבשר שיש לנו זוכה בהגרלה!
מצטערת שלא כולן יכולות לזכות :(
מקווה לעשות עוד הגרלות בקרוב למנויות
נא לשלוח לי פרטי משלוח :)

והנה קצת תמונות שלי מסוף השבוע
 ניתן לראות ששמנדה החתולה של הבניין נדחפה לי לתמונה
היא שוקלת איזה טון :)
ועם הורדים המהממים שבוגי שלי הביא לכבוד השנתיים

שיהיה לנו המשך שבוע מקסים
נתראה אחריי פראג עם פוסטים חדשים 3>

תגובות

2 comments

  1. מהממת!! התמונות מדהימות!
    ואני גם בעלת עור בהיר, קרעת אותי בהתחלה D:
    חוץ מזה.. מזל טוב על השנתיים, ותהנו לכם בחופשה:)

    השבמחק
  2. למה את חולה כלכך הרבה?

    השבמחק