צילומי אופנת רחוב יפנית על רקע הגרפיטי של תל אביב

אז שבוע לא עדכנתי ואני מאוד מצטערת על כך
אבל השבוע האחרון היה מוקדש לצפייה במאסטר שף US,
סרטים וצילומים כמובן.
ביום חמישי נסעתי לי לתל אביב לפגוש את ג'יי,
אנחנו מכירים מלא שנים מישראבלוג אז היה נחמד סופסוף להתראות
אחריי שנים שאמרנו שנלך לצלם יחדיו.
בעיקרון הטיול שלנו היה טיול נרקיסיזם כי צילמנו אחת את השני,
הספקנו גם לאכול סושי ולשתות במקום החדש האהוב עליי בסנטר-B-Fresh
ואיך לא-הספקתי גם לפרגן בכמה מקטעי הפאדיחות שלי כאשר הלכתי ברחוב
ולפתע נתפסתי בדלת (הרצועה של המצלמה). היו עוד כמה אבל אני לא זוכרת.
קלאמזי מי -_-"
באותו יום הלכתי עם הדוקטור מרטינס ובגלל שהייתי עם גרביים דקות
הן חתכו לי את כל הרגל וזה שרף לי ממש. עד עכשיו יש לי צלקת וכואב
תזכורת לעצמי: לא ללכת עם דוקטור מרטינס בקיץ!!!

אתמול גם הספקתי להיפגש בספונטניות עם סתיו ולצלם אותה
כאשר עדר של ערבים רודפים אחרינו ומבקשים להצטלם איתנו באנגלית.
נו טוב, לפחות יצאו תמונות ממש יפות וגם נהניתי להיות איתה כי
לא התראינו שנה.

בוגי שלי סוגר שבת בבסיס, שלשום היה שנתיים לדייט הראשון שלנו
יצאתי החוצה לראות איפה הוא כי האוכל כבר התקרר
ואז לפתע ראיתי אותו מגיח מבעד לפינה עם זר של ורדים
ממש הפתיע אותי ואני פשוט אוהבת אותו ומאחלת לכולם זוגיות כמו שלנו
אני משתדלת להעסיק את עצמי מלא שלא אתגעגע אז אני עורכת כל היום תמונות
והיום אני אקלח את החתולה, אעזור לאמא לסדר את הארון ובטח אחפוף
זו פרוצדורה שאורכת קרוב לשעתיים עם שיער עד הטוסיק ופולניה שלא יכולה
ללכת בלי לייבש תשיער מחשש להתקררות XD

לפניי שאצור כאן סיפור מרוב שמשעמם לי וארדים אתכם
נעבור לתמונות שלי ושל ג'יי
אאוטפיט:
כובע: OBEY
חולצה: ג'יגליפאף, איביי
מכנס: בילבונג
נעליים: ד"ר מרטינס
צמידים: TNT

מחכה לתגובות שלכם 3>
ושיהיה לנו סופשבוע מקסים וחג שמח

תגובות

10 תגובות

  1. מהממים!תמונות מקסימות כרגיל♡

    השבמחק
  2. מהמם!
    איפה הברווז הזה שהוא הצטלם איתו?

    וזו דוגמה נהדרת לאיך קעקועים צבעוניים עושים דברים יפים יותר, במיוחד לחובבת שחור לבן כמוני

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באזור נחלת בנימין ^_^ תודה רבה!!! 3>

      מחק
  3. יש מצב שלא נעלת את הנעליים מספיק? אותי הן היו חותכות בשבועיים הראשונים... איך שקניתי אותן חרשתי עליהן כדי שיתרחבו קצת
    מזל טוב לך ולחבר, אני מכירה את הבאסה הזאת של השבתות-בתור חיילת... אבל אני תמיד אומרת לחבר שלי שאחרי סופש שאני לא רואה אותו אני חוזרת עם פרפרים בבטן. זה טוב להתגעגע קצת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממ האמת שכן לבשתי את הנעליים הרבה אבל זה תמיד עם גרביים מאוד עבות והפעם הגרביים פשוט ירדו לי למטה והיו נורא דקות :(
      תודה רבה! אני יודעת שזה טוב להתגעגע, אבל אפילו שאנחנו גרים יחד אנחנו לא מבלים הרבה כי הוא טוחן עבודה מהבוקר עד הערב\לילה חח ^^"

      מחק
  4. דיי השיער שלך כזה מושלם !!
    והתמונות מהממות:)

    השבמחק
  5. בין הצילומים היותר כיפיים שראיתי אצלך ואני מאוהבת בקעקוע על הרגל שלך, כזה צבעוני וחי!♥

    השבמחק