חופשה בים המלח-תמונות ותלונות 3>

בוקר טוב ושנה מתוקה שתהיה לנו!
אני ובוגי כמיטב מסורתנו יצאנו לסופ"ש שלפני ראש השנה
לחופשת פינוק והפעם היעד היה-ים המלח
למה? כי לא הייתי שם יותר מ-10 שנים וכי שמעתי שיש שם
זריחות ושקיעות מדהימות והרבה מה לצלם, קנו אותי.
היו בי חששות קלים שספטמבר ויהיה קריר בלילות
ואפילו לקחתי איתי פיג'מה סתווית שכזאת אך אבוי-יום לפניי שאנחנו
נוסעים השמיים נצבעים בכתום צהוב נזלת של ילדים ומבשרים לנו
את הבשורה הכי מרה שיכולה להיות לסופ"ש הקרוב-
אובך וטמפרטורות גבוהות.
החזקנו אצבעות שאודין יהיה לצידינו והשמיים יצבעו בכחול, או תכלת
או אפילו אפור סתמי ומכוער אבל לצערנו מצאנו עצמינו נוסעים
לים המלח ונלחמים בסופות חול כל הדרך.
ומכאן בערך ידענו שממש נדפקנו, וזה עוד לא הכל...
המלון היה זוועה פשוט מבחינת הכל-שילמנו על מרפסת וקיבלנו נוף לחנייה
ממש לא מהנה לראות כל היום את השומר רב לו עם אנשים כי למלון
אין מספיק חניות (חנינו יום אחד במרחק של עשר דקות מהמלון באזור חנייה בתשלום)
האוכל היה לא מגוון, קר, תפל-כל מה שאוכל במלון לא צריך להיות
הטלוויזיה הייתה לא איכותית בלשון המעטה, ו-99% מהערוצים היו ברוסית
וגולת הכותרת הייתה שהייתה לנו סתימה בכיור, המים בשירותים לא ירדו
והשמיכה שלנו הייתה מוכתמת בדם. תענוג
סיכמנו את החוויה בכך שאנחנו לא חוזרים למלון הזה ובהחלט לא לים המלח.
מה כן הספקנו לעשות? לשחק דוראק (אני ניצחתי 4-0, בושות לבוגי),
להיות בבריכה בשמונה בבוקר ולהיחנק מרוב חום,
לראות קומדיות רומנטיות ברצף וחדשות כי זה כל מה שהיה לראות,
לרדת חמש דקות לחוף ממול למלון ולחזור רטובים אפילו שלא נכנסנו,
להתרשם מכך שחדר האוכל מחזיק יותר שרשראות שום לקישוט מאשר אוכל אמיתי,
לצפות בשפני סלע סטלנים בנחל דוד ולסיים מסלול בשעה כי התחלתי לחטוף
מכת שמש, להבין שהאוטו שלי לא בסדר ולהתפלל להגיע הביתה.
הייתי מאוד אופטימית שחשבתי שנלך לטייל כל יום והכנתי לנו דף עם מלא אטרקציות
שיש באזור, המקום היחיד שהלכנו לטייל אליו היה נחל דוד כפי שכבר כתבתי
והיה פשוט נוראי אפילו שיצאנו בתשע ולקחנו איתנו ליטר וחצי מים.
הדבר היחיד שבאמת היה טוב בטיול הוא שנחנו והיינו יחד, אני מאוד אוהבת את בוגי שלי
ובאמת שמדהים לנו ואנחנו צוות כזה קרוע ביחד 3>

היום עיצבתי תמונות מהטיול וזה קצת המתיק לי את הטיול כי 
בסופו של דבר אם יש תמונות אני מרוצה :)
ויש גם מראש השנה :)

 מי יתן והשנה החדשה תהיה אפילו יותר מגניבה מהקודמת :)
וצאו לטייל בסוכות אנשים! יש לנו ארץ באמת יפה
ממש אשמח לתגובות 3>

תגובות

11 תגובות

  1. בדיוק חשבנו להזמין חופשה בים המלח😮
    את יכולה לציין את שם המלון כדי שלא ניפול גם אנחנו?

    השבמחק
    תשובות
    1. קוראים למלון "דניאל" לא להתקרב. אני יודעת אבל שמלונות ישרוטל ממש טובים אז בהחלט מומלץ אם יש תקציב ^^

      מחק
  2. טעות לנסוע לים המלח בקיץ. ההורים שלי נוסעים בחורף וכם אז חם.
    אבל יצאו לך תמונות ממש טובות בעיקר בנחל דויד עושה לי ממש חשק לטייל שםםם

    השבמחק
    תשובות
    1. בגלל שהיינו באילת בסוף ספטמבר שנה שעברה והיה נעים בטירוף אז לא חששנו
      תודה רבה! ממש יפה שם, אבל מומלץ לנסוע קצת יותר בסתיו\אביב כדי לא לקבל מכת חום כמוני :>

      מחק
  3. המלון מזעזע...
    ונחל דוד מהמם! אני מתה לעוד טיול שמה.
    התמונות מקסימות וגם שניכם

    השבמחק
    תשובות
    1. כן מקום יפהפה, אני גם הייתי רוצה לחזור אליו רק לטייל בלי לישון בים המלח חח יש לי טראומה
      תודה רבה לך! D:

      מחק
  4. באסה עם המלון והמזג אוויר..
    הייתי בפברואר במלון הרודס והוא היה ממש טוב. אם בכ"ז את צריכה המלצה אז שתדעי :)
    תמונות יפות!

    השבמחק
    תשובות
    1. הרודס חייב להיות טוב! אנחנו מזמינים מחבר דרך הצבא וזה רק למלונות מסוימים :\
      תודה רבה :)

      מחק
  5. אוי באסה
    אבל לפחות חוויתם חוויות יח ויצאו תמונות נהדרות מכל הסיפור הזה! D:

    השבמחק