אפשר לסמן וי על חלום ילדות-ראיתי את הבקסטריט בויז בלייב!!!

19.5 תל אביב-בקסטריט בויז בלייב
אי שם באזור גיל 7 הכרתי להקה אחת בינלאומית שפתחה
אותי לתרבות הפופ ולשפה האנגלית ואפילו יותר מזה-הפכה אותי, נופר לפיד
מילדה תמימה וקטנה לילדה פנטזיונרית להפליא כשהגבר הראשון שרציתי להתחתן איתו בחיי
היה לא אחר מאשר ניק קרטר בכבודו ובעצמו.
עם האהבה ללהקה באו פוסטרים, וחולצות מודפסות ומלא מלא כתבות שאספתי מעיתונים
וכמובן דיסקים שההורים קנו לי ואפילו הכוראוגרפיה הראשונה בחיי הייתה לשיר
I want it that way
רקדתי אותו במסיבות יומולדת של ילדי הכיתה, במופעים של הבית ספר
ורק יכולתי לדמיין איך יום אחד..אולי במקרה... אגע בחלום ואראה אותם פנים מול פנים.
כשקצת גדלתי שידרו את הפרק בארתור בו הבקסטריט באים להופעה
וכלכך קינאתי! תמיד כשהפרק היה משודר הייתי צופה בו ומתבאסת על חיי
והנה חלומי הפרוע התגשם! סופסוף לאחר 22 שנים שהלהקה קיימת
הם באו לישראל.
בוגי שלי הגיע עם פרצוף זועף למופע, לא מאמין מה עוללתי
כשלקחתי אותו בעצם למופע פותים (99% נשים)
הוא אמר לי שזה לא הקטע שלו לראות גברים בני 40 עם בטן רופסת מנסים לרקוד
אבל הבנים לגמריי הוכיחו אחרת כשקרעו את הבמה
עם ביצועים מושלמים לשירים הישנים והחדשים שלהם
רקדו, פלרטטו, שיתפו את הקהל ואפילו נתנו למישהו להציע נישואים על הבמה
היה פשוט גדול ועל אף שלא יכולתי לצרוח את נשמתי כמו בכל מופע
עקב דלקת שקדים שרק החלמתי ממנה, שרתי את השירים
הזלתי כמה דמעות ואפילו רקדתי כל הדרך אל האוטו
אפילו בוגי נהנה, בסתר ליבו אני יודעת שכן :)

לצערי זה יהיה פוסט קצר
אבל אל ייאוש-בפוסט הבא מבטיחה 
שיהיה מעניין יותר
וגם תהיה הגרלה על כמה פריטים שווים במיוחד
יש למה לחכות ^^

תודה לכם על התגובות! כיף לדעת שהקוראים שלי עדיין איתי


תגובות

7 תגובות

  1. וואי אני מנסה לחשוב מה היה קורה אם הייתי מנסה לבקש מחבר שלי לבוא איתי לבקסטריט בויז, הוא לא היה סולח לי לעולם חחחחח
    אמרתי לו שאני הולכת להופעה של וואן ריפאבליק וכבר מזה הוא זועזע עד שהרגעתי אותו שהוא לא צריך לבוא איתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח שאלתי הוא הסכים :) הוא דווקא זורם בדרך כלל אבל מספר הנשים שם היה מטורף ולא היו כמעט גברים בכלל וסטרייטים בפרט XD

      מחק
    2. כן חברה שלי הייתה בהופעה ואחרי זה אמרה לי בצחוק שהיו כל כך הרבה נשים שבסוף ההופעה כולן ישבו 40 דק' בתוך המכוניות כי לא היו גברים שיכווינו אותן לגבי איך לצאת חחחח

      מחק
    3. חחח אנחנו יצאנו בשיר האחרון כדי לא להיתקע עם האוטו ביציאה :)

      מחק
  2. כיף לך שהיית בהופעה שלהם!!!!! (הקנאה) .
    חחח צחקתי בקול מבוגי שטוען שהוא לא אוהב לראות גברים בני 40 מנסים לרקוד על הבמה.
    אל תתבאסי עליו יותר מידי אני בטוחה ב-100% שגם חבר שלי היה מגיב ככה .
    העיקר שנהנת! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח ברור שהתבאסתי עליו הוא הסכים לבוא איתי והוא בדרך כלל הכי זורם פשוט הוא היה צריך קצת בירה להשתחרר P:

      מחק
  3. הכי כיף להגשים חלומות ילדות D:

    השבמחק