המלצות על מוצרי קוסמטיקה מאיביי וגם תמונות משדה החמניות

כפי שהזכרתי בפוסט שעבר-השבוע האחרון היה פורה בעשייה וצילומים
אחלוק איתכם קצת מהלו"ז שלי, לא הכנסתי כאן את העובדה שאני עובדת גם
כמעט בכל יום בצהרונים באזור הצהריים כמפעילה עם בעלי חיים:
יום א'-הייתי חולה עם דלקת שקדים
יום ב'-כנ"ל
יום ג'-יצאתי לצילומי חמניות בדרום עם קבוצת צלמים (תמונות בסוף הפוסט)
יום ד'-צילומי רחוב בבת ים
יום ה'-כנס צילום בראשל"צ
יום ו'-צילומי Save the Date
כפי שאתם רואים השבוע לא הייתה לי מנוחה כלל וכלל
ודווקא הייתי מבסוטה מהעניין. הגב שלי קצת פחות

השבוע הגיעו חבילות מאיביי
זת'ומרת לא באמת הגיעו עד אליי, אני הלכתי לדואר
ודרשתי אותן לאחר ששבועיים הן ישבו שם מאובקות
על המדף, מחכות לי.
החלטתי לשתף אתכם במציאות מאיביי בתחום הקוסמטיקה
מצרפת לכם לינק לכל מוצר :)
1. אודם של רימל לונדון בשיתוף עם קייט מוס
הזמנתי אותו לחורף ואהבתי אותו מאוד
מרקם קליל, צבע מדהים ואפילו הטעם נחמד
לצערי לא מצאתי את הצבע הספציפי אבל אתם יכולים לחפש
את מספר 107
 2. שכבת בסיס ושכבת כיסוי ללק של OPI
חיכיתי ללקים הרבה זמן והם לגמריי מעולים
ניתן למצוא אותם כאן
3. מחזק ציפורניים של EVELINE
ממש עזר לי לחזק את הציפורניים לאחר פעם יחידה שעשיתי ג'ל
שהרס והחליש אותן :(
ניתן לרכוש כאן 
4. מסיכת הזנה ללילה של Decleor
גילוי נאות: אתמול שמתי אותה לראשונה. הפנים שלי קצת בעיתיות
במיוחד באזור המצח שסובל מסבוריאה אבל המסיכה הזאת
פשוט השאירה את העור בכל הפנים בבוקר לח, אין פצעונים חדשים
והעור ממש קורן.
ניתן לרכוש כאן 
 5. פלטת סמוקי של NYX
פלטה נחמדה מאוד משמשת אותי לאיפור ערב מדיי פעם
למרות שלאחר שקיבלתי את הנייקד 3 קצת פחות משתמשת בסמוקי
ניתן לרכוש כאן 
 6. אודם שבת (עמיד) של חברה סינית
שונאת אותו. פעם ראשונה שהזמנתי הגיע שבור, פעם שנייה הגיע
ולמרות ההבטחות שהוא עמיד ושלא מייבש את השפתיים
השפתיים שלי תמיד מתביישות ממנו.
7. מסיכה להוצאת שחורים 
נוחה לשימוש, מוציאה את השחורים
אבל החיסרון-יכולה לתלוש גם שיערות
אני אישית עושה רק על האף איתה ולא בכל הפנים
8. שכבת כיסוי מאט ללק של OPI
עובדת מעולה, זולה והופכת את ההופעה 
להרבה יותר מגניבה

והנה סיימנו, אם יהיו תגובות אולי אעשה עוד פוסטי המלצות מאיביי
תמונות משדה החמניות:

 תודה על התגובות ועל ההרשמות
למי שלא נרשם לבלוג-ניתן למטה להירשם
ושיהיה לנו שבוע מקסים

תגובות

17 תגובות

  1. היי נופר :)
    עוקבת אחרייך עוד מישראבלוג ובתור אחת שתמיד התחברה יותר לפלטפורמות הבינלאומיות - רציתי לשאול למה בחרת דווקא בבלוגר? השוות אופציות אחרות? מה משך אותך כאן?
    שוקלת להעביר גם את הבלוג שלי (ליתר דיוק, להתחיל מחדש כי יש המון דברים שהייתי רוצה להשאיר שם ולא לגעת אבל אין לי את הלב למחוק) ומתלבטת לאן... אשמח לדעות 3:

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שפשוט התחלתי לראות הרבה בלוגים כאן, האופציות שנראו לי היו wordpress או Blogger ופשוט התחברתי יותר לבלוגר :)
      אין סיבה למחוק, עשיתי פוסט על איך מגבים את כל הבלוג בישרא-בלוג אם תרצי אשלח לך קישור ^^

      מחק
    2. כמובן שגיביתי, אבל עדין יש את ההבדל הקטן הזה... תודה :)

      מחק
  2. אני מפחדת להזמין מאיביי כי זו נראית לי אחת ההתמכרויות ><
    מחכה לצילומים של סבטה ודימה! D:

    השבמחק
    תשובות
    1. זו התמכרות אבל מצד שני שווה להזמין משם דברים ^^
      מקווה לסיים לעצב את התמונות שלהם במהלך השבוע ולעשות פוסט איתן כבר שבוע הבא P:

      מחק
  3. תמונות מדהימות! איפה יש כל כך הרבה חמניות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^^
      יש בדרום, זו בדיוק הפריחה שלהם עכשיו :)

      מחק
    2. איפה בדרום? :O
      חחח אני מאשדוד

      מחק
  4. החמניות!! 3> איזה כיף זה שכל השבוע עמוס בעבודה שבחרת ולא נכפתה עלייך
    ובקשר לאודם שבת קניתי אחד מSacara בסביבות 10 ש"ח והוא נהדר O:!
    לא מייבש, לא כזה עמיד~ אבל יש להם גם כמה גוונים אז לקחתי את זה שעושה אפקט הכי עדין ורוד פיצ'

    http://bunnysvoyage.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. חח האמת שכן, רק מחכה להרוויח כסף כמו שצריך מהעבודה הזאת ואז זה בכלל יהיה מושלם ^^
      אני לא סובלת את האודם זה, נתתי בו את אמוני והוא כל פעם איכזב חח
      נכנסת לבלוגך <3

      מחק
  5. איזה שבוע עמוס O_o
    חוץ מזה.. יש את המסכה להוצאת שחורים בשפורפרת.
    והתמונות מדהימות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חח לא ידעתי שיש בשפורפרת, דווקא נוח לי עם הדוגמיות הקטנות
      תודה רבה D: השבוע היה עמוס אבל מלא בדברים כיפיים

      מחק
  6. נסחבתי אחרייך לפה.. המון בהצלחה!! אמשיך לצפות 3>
    נ.ב: איך את מספיקה את כל הדברים האלה??!?!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף!!! ^_^ תודה 3>
      עם קצת מאמץ אפשר להספיק הכל, ואני עוד מבשלת ועושה עוד הרבה דברים אחרים במהלך היום חח

      מחק
  7. אין לי מושג אם התפרסמה התגובה הקודמת שכתבתי, אבל אמ בכל זאת ממש עצוב לי שעזבת את ישרא והכול, אבל אני אתנחם בעובדה שיש את הבלוג הזה חח
    התמונה עם החמנייה יצאה ממש יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. גמאני מבואסת על ישרא אבל יש באמת את הבלוג כאן ואני מניחה שזאת התחלה חדשה וטובה יותר כאן ^^
      תודה רבה 3>

      מחק
  8. הייי יש לי שאלה.... על ריזה מחזק ציפורניים את הכי ממליצה שיצא לך להשתמש
    שמעתי שהמחזק של OPI ממש טוב...

    השבמחק