בוק בתמצווה לאמילי (פלוס טיפים לצילום)

שלום לכל הקוראים הישנים והחדשים כאן בבלוגר
אסכם את השבוע האחרון ואומר שהיה גדוש עשייה.
מדאון רציני בעקבות מחסור בזמן איכות עם החבר
(קבע=גיהנום) עברתי למצב של עשייה יום יומית
כך שבכל יום עיצבתי תמונות, הסתובבתי עם המצלמה
הכרתי אנשים ובעיקר בניתי את עצמי
והאמת? כיף לי וטוב לי. ואני ובוגי נעבור את התקופה הקשה
כי אנחנו צוות בלתי מנוצח!

היום הפוסט יעסוק בטיפים לצילום
כמובן שאל תתפסו אותי במילה, אני לא גורו לצילום
ויש לי עוד הרבה מאוד מה ללמוד
מוכנים?

טיפ מספר 1-צילום בשעות הזהב
שעות הזהב הוא מושג המוכר לצלמים רבים והוא בעצם
מתייחס לשעות הזריחה והשקיעה ביום.
מבחינתי אין דבר יותר יפה מצילום באור טבעי-האור הרך הזה שנופל על הפנים,
מאיר את העיניים ובעיקר מחמם לבבות.
 תהרגו אותי אבל אני ופלאש ממש לא מסתדרים
ורק בלית ברירה אם לקוח ידרוש אז אשתמש בו.
לסיכום: צילום בשעות הבוקר ושבעות אחה"צ לקראת ערב יהיו מעולות
למי שלא מסתדר עם זמנים-אפשר לבדוק בגוגל בחיפוש פשוט
"שקיעה" או "זריחה" והתוצאה הראשונה תראה לכם את הזמן המשוער
במקום מגורכם.
WE LOVE U GOOGLE

טיפ מספר 2-הכנה וליווי צמוד לפני הצילומים
אני מאוד אוהבת להתעניין בבגדים, באביזרים שאנשים מביאים איתם
אני מסבירה להם הכל על התהליך לפניי
וכמובן מכינה אותם לבוא עם הרבה מצברוח
ומורידה מהם קצת לחץ. ליצור קשר אישי מפיג מתחים
וכך גם אני בתור צלמת מרוויחה צילומים מהנים וגם המצולמים לא חוששים
ומרגישים משוחררים לידי.

טיפ מספר 3-אל תהפכו לבמאים
הרבה צלמים כבר יודעים בדיוק אילו פריימים הם הולכים לצלם
יש כאלה שחוקרים את השטח לפניי, יש כאלה שחולמים על זה בלילה
אבל אני פשוט זורמת ובעיקר מתאימה את עצמי ללקוח.
ברגע שמצלמים אדם ולא מביימים אותו האישיות שלו משתקפת
במצלמה ובתמונות ולדעתי אין דבר יותר יפה מטבעי

טיפ מספר 4-תחייכו!!!
למדתי את זה בתור מוכרת כשנלחמתי במסדרונות אליטל
על הבונוסים שלי
וכיום כצלמת ובמיוחד כשאני עובדת עם ילדים 
אין דבר שיותר מניע אותם וגורם להם להשתחרר מחיוך
אני פשוט לא מפסיקה לחייך ורואה איך המצולם נהנה ביחד איתי
לא סתם אנשים שמחייכים כל הזמן תמיד מוקפים בחברים ואהבה
תנסו את זה בבית. מומלץ לכולם :) :) :)

טיפ מספר 5 ואחרון-אביזרים
נכון אנחנו בתור אנשים יכולים להיות מעניינים
אבל מה שעושה צילום לבאמת מיוחד הוא התוספת הקטנה הזאת
בצורת כובע מגניב, זר לראש או אפילו בועות סבון
אל תתביישו לבקש מהמצולמים שלכם להביא
אביזרים שהם אוהבים, ואל תפסחו על חנויות של הכל בדולר
כי אני אישית מוצאת שם אחלה של אביזרים לצילומים.

והנה הגענו לשלב בו אני מפסיקה לחפור
ומפציצה את המקום בתמונות
היה לי קשה לבחור את התמונות המוצלחות ביותר
מכיוון ואמילי פשוט מהממת והיה לי כיף גדול לצלם אותה
צלמת: Nofi photoraphy 
ע. צלם: בוגי שלי

אשמח לתגובות ביקורות דעות
שיהיה לנו סופשבוע מקסים
נופי

תגובות

12 תגובות

  1. אני עוקבת סמויה אחר הבלוג שלך, ואני חייבת לציין שלדעתי מאוד השתפרת בצילום! אני אוהבת כל תמונה פה :)
    ובהצלחה במעבר החדש של הבלוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה D: כיף לקרוא! לא קל להוציא תמונות שכל אחת תהיה טובה בפני עצמה אז זו מחמאה גדולה
      אשמח אם תירשמי לבלוג אם ברצונך לעקוב ולהשתתף בהגרלות ^^

      מחק
  2. תמונות מהממות! אין לי דעה מקצועית בעיניין, אבל כצופה אני חולה על התמונות ועל סגנון הצילום שלך!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המחמאות D: נהניתי לקרוא את התגובה
      מוזמנת לעקוב אחריי הבלוג למטה כדי להשתתף בקרוב בהגרלות וכד' ^^

      מחק
  3. התמונות מהממות ממש וכבר כתבתי לך את דעתי על הבוק כולו בהודעה פרטית :)
    טיפ נוסף שהייתי נותנת לצלמים, אפילו כאלה שכבר זמן מה עם המצלמה ומצלמים בוקים ללקוחות הוא לא לחתוך חלקים של הגוף בצילום סתם באמצע שום מקום! אני יודעת שעם ילדים זה קשה והם זזים המון אבל לפעמים אני רואה תמונות מחתונה שרואים את כל הכלה ורבע מהיד שלה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שוב על כל המחמאות! האמת שאני חלוקה בדעתי לגבי נושא החיתוכים
      למשל שלשום הייתי בהרצאה וצלם שאני מאוד מעריכה חותך איברים על ימין ושמאל ולא מצטער על זה
      מכיוון והחיתוך נועד להדגיש מקום אחר (למשל כאשר חותכים ידיים אז רואים יותר את העיניים, וכל עוד זה בפרופורציה
      אין בזה שום דבר רע, כנל לגבי ראש)

      מחק
  4. תמונות ממש יפות!

    השבמחק
  5. נופיייייייי איזה מהמם!!!! ונתת אחלה טיפים- מתאימים לצלמים מכל הרמות והסוגים.. סופש מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מתוקה ^_^ סופשבוע מדהים גם לך!

      מחק
  6. איזה תמונות מהממותתתת
    איפה צילמת אותה? הילדה נראית מתוקה ממש, רואים שהיא נהנתה :)
    שיהיה סופ"ש מעולה ❤

    השבמחק
  7. תמונות מהממות! מחכה כבר לעדכון הבא 3>

    השבמחק